Dagens kliché

Det extrema nedfallet gjorde det idag omöjligt att gå i närheten av bilvägen. Trotsade man denna enkla outsagda regel blev man lika nedskvätt som Carrie blir i inledningen till Sex and the city, fast självklart på ett mindre feminint sätt eftersom ingen människa frivilligt skulle gå omkring i en tunn, kort, rosa balettklänning i det här brutala vädret. En övertygelse om att jag är en smart person som drar smarta slutsatser fick jag motbevisat när jag begick samma misstag två gånger, vid samma ställe. Att under hela dagen gå omkring i blöta, knarrande skor blev sannerligen en irriterande påminnelse om min dumhet.

Bilderna på Ebba är ett resultat av mina uppmaningar till "coolhet", "galenskap" och oproportionerligt mycket "söthet".


Kommentarer
Postat av: Lenny

Snygging i rosa jacka... Nummer?

2013-05-28 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0