Gråten i halsen (snart)

Varför är god mat godare med goda vänner? Det blir för mycket av det goda. Skämt åsido (och då var inte skämtet att mina vänner är goda) så har det varit en oerhört känsloladdad dag. Som rubriken eventuellt indikerar ska den här känsloladdningen ha med sorg och gråt att göra, vilket den faktiskt inte har. Aggressioner, endorfiner, hunger och omåttlig mättnad har slagit med storm idag. Filmer om ondska och omänskliga varelser samt ett par kilometer på löpbandet gav upphov till de förstnämnda medan hungerns uppkomst inte känns särskilt relevant att förklara, detsamma gäller mättnaden. Emellertid kan det säkert vara intressant att veta att vi, när vi mättades, befann oss på libanesiska restaurangen i South Kensington och krängde hummus och mangocheesecake.
För att återgå till känslor och vad rubriken har med dessa att göra så har insikten om att flytten härifrån snart ska ske kommit till mig, åtminstone delvis, men innan det blir gråtkalas så ska det åkas till Bath. "It ain't over until the fat lady sings" - PP aka Perra Persson.


Kommentarer
Postat av: Zlatan Ibrahimovic

Såg ni mina 2 mål ikväll i VM-kvalet mot Färöarna. Jag tänkte göra 2 till men då sjöng den feta tanten. Nedrans tant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni kan få dricka zlattarna om ni kommer på min efterfest inatt. Vi ska bada i fontänen på Sergels Torg!!!!! Det blir tokballt!!!!! Ni får driva med mina kompisar utan repressalier, jag skyddar er!!!Jag slängde bollen i huvet på deras målvakt...såg ni det??? MÅNGA HÄLSNINGAR FRÅN MIN BÄSTA POLARE PP=Perra Persson. Han älskar din STÖRTSKÖNA BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-12 @ 01:24:54
URL: http://paris.fr
Postat av: Julia

hahhahahahha ska börja läsa kommentarerna till dina inlägg oftare becky!!! best regards till PP också

2013-06-15 @ 02:13:06
URL: http://unt.se/londonbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0