Brighton

Blåsigt, soligt och mysigt häng i södra Storbritannien låg på schemat idag. På någon konstig vänster lyckades jag köpa en byxdress som var avsedd för blivande mammor (vilket förklarar varför den behövde en skärp i midjan). I vilket fall var den tillräckligt snygg för att köpas trots att jag inte har några planer på att bli gravid.

Mer byxdresser blev det nere vid den steniga stranden när jag slängde på mig Ebbas snygga baddräkt utanpå mina egna kläder och sprang ut i vattnet. Undrar någon varför så kan ni fråga tjejen som blev uttråkad (tillräckligt för att under en längre tid sitta och iaktta "ankornas päls" som mer korrekt skulle beskrivas som måsarnas fjädrar) om hon fann det roande. Det hoppas jag i alla fall på, så att jag inte gjort mig till åtföljde helt syfteslöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0