Bloated

Antingen gör man som skåningarna och äter stackars Mårten Gås (inte för att jag förstår vad han gjort för att förtjäna det) för att bli bloated eller så äter man trerätters efter att man krängt en jordnötssmöryoghurt med brownies. Valet är upp till individen och för de som känner mig förstås det säkert att choklad inte är ett alternativ som någonsin väljs bort. I brist på riktiga läxor och uppgifter har skolveckan gått ut på att byta jackor, göra filmer och klättra på tak. Helgen har, som tidigare nämnts, påbörjats med "madayrsel"=matyrsel=paltkoma men med flera helgdagar väntandes hoppas jag på fler kaloribomber efter Ebbas och mitt misslyckande försök att hålla oss borta från vad vi insåg var livets goda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0